dinsdag 8 juli 2014

Advies via Youtube.



BuitenSportWinkel.nl Outdoor Academy
Zoals mijn vaste klanten wel weten draait het bij BuitenSportWinkel.nl allemaal om service en Advies. Sinds enige tijd ben ik bezig met productadvies via filmpjes. Korte filmpjes waarin ik verder in ga op de mogelijkheden, features, onderhoud en gebruik van de verschillende producten.
Rugzakken, Slaapzakken, Tenten, Slaapmatten, Kookgerei of Zonnebrillen van de meeste producten zijn er inmiddels filmpjes te zien op het Youtube kanaal van BuitenSportWinkel.nl
Wekelijks komen hier nieuwe filmpjes bij.
Maar heb jij vragen of interesse in een bepaald product dan maken wij graag een filmpje op maat voor jou! Laat het weten via http://www.buitensportwinkel.nl/contacts en ik doe mijn uiterste best om een filmpje te maken.

De eerste keer was dit best even een drempel welke ik moest overwinnen. Je eigen stem horen op band is toch echt heel anders dan als je hem dagelijks hoort. En jezelf terug zien is wellicht nog lastiger. Nadat ik daar doorheen keek zag ik de mogelijkheden. En als er dan een klant het BuitenSportWinkel.nl Experience Centre binnen komt lopen en roept : “He, ik heb jou gezien op Youtube!!” dan weet je waar je het voor doet.

Veel positieve reactie heb ik mogen ontvangen. Ondanks de ruime product omschrijvingen en de extra producteigenschappen gaat er voor veel mensen toch niets boven het real live passen, voelen , proeven en ruiken van een product.
Met de verschuiving van winkel naar onlinewinkel verkopen zijn de filmpjes een zeer welkome mogelijkheid om jou als klant beter te adviseren.
Het deel van onze slogan “Vroeger was zoeken naar de juiste spullen een expeditie. Tegenwoordig doe je het vanuit je luie stoel.” word met de filmpjes nog gemakkelijker en het advies word beter. De juiste keuze maken is al moeilijk genoeg.

Graag maak ik hierbij van de gelegenheid gebruik om mijn steun en toeverlaat Henk Snaterse voor te stellen.
Henk is al meer dan 30 jaar een beroepsfotograaf met het hart op de juiste plaats. Henk filmt, Henk denkt mee en Henk zit uren te editen om de filmpjes zonder al te veel poespas lekker kijkbaar te maken.
Meer over Henk Snaters vind je op zijn eigen website: http://www.fotosnaterse.nl

Wil je meer dan productinfo teksten en filmpjes dan ben je van harte welkom in het BuitenSportWinkel.nl Experience Centre in Alphen aan den Rijn. Bekijk en ervaar de producten, praat over jouw ideeën en ik adviseer en biedt de beste oplossingen voor jouw vakantie of expeditie. Ik ben er om jouw vakantie tot een succes te maken.

Experience Centre Promo filmpje:

De Webshop Om De Hoek Is Open.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten