donderdag 9 oktober 2014

De nieuwsbrieven in mijn mailbox.



Een nieuwsbrief, een leuke manier om outdoor-, buitensport-, kampeergeïnteresseerde en klanten op de hoogte te houden van de nieuwste hypes, de laatste ontwikkelingen en soms een leuke meevaller of aanbieding te presenteren. Helaas zie ik, zeker de laatste tijd, alleen nog nieuwsbrieven welke vol staan met dezelfde aanbiedingen als afgelopen week.
Ik kies er bewust voor om onder het moto “als je niets te zeggen hebt, zeg dan niets!” alleen een nieuwsbrief te versturen als ik echt iets te melden heb.
Een nieuwe website: zo heb ik afgelopen weken enkele Advies pagina’s gelanceerd. Bijvoorbeeld: SlaapzakAdvies.nl. Op deze pagina probeer ik jou doormiddel van uitleg, Youtube filmpjes en links te informeren bij de aanschaf van een nieuwe slaapzak.
Een goed advies stopt niet na een verkoop! Juist na de verkoop is een goede service van groot belang om jouw slaapzak in de juiste conditie te houden. Dus ook SlaapzakService.nl is geboren, waar je allerhande informatie vind om jouw slaapzak in topconditie te houden en handige tips en Youtube filmpjes voor het gebruik.
Bekijk de andere Advies en Service pagina’s in onze “Interessante Websites” lijstje
Een kijkje in de keuken: Wie zit er nu eigenlijk aan de andere kant van dat beeldscherm? Hoe gaat de verzending van mijn bestelling nu eigenlijk in zijn werk?
Mijn nieuwsbrief komt dus niet iedere week op vrijdagmiddag om 16.00uur maar komt zo’n 4 á 5 keer per jaar afhankelijk van hetgeen er gebeurt is of staat te gebeuren.

Stroomt jouw mailbox ook wekelijks vol met nieuwsbrieven die in herhaling vallen of gewoon niet interessant genoeg zijn? Gelukkig heeft de wetgever hier goed over nagedacht en is afmelden voor een nieuwsbrief eenvoudig. Veelal vind je onderaan de nieuwsbrief een unsubscribe button.

Natuurlijk heb ik niets tegen een leuke aanbieding in een nieuwsbrief, op de kleintjes letten is voor iedereen een goede levensstijl. Maar winkeldochters iedere week weer als zijnde nieuwe aanbieding presenteren is te eenvoudig om, in ieder geval mij, geïnteresseerd te houden. De unsubscribe button is dan snel gevonden.

Mijn nieuwsbrief van afgelopen week, welke je hier vind, bevat naast de aankondiging van de Najaarsuitverkoop ook een mooie flyer waarin ik naast een gratis overnachting op de mooie camping Le Confluent in de Belgische Ardennen ook mooie verhalen en adviezen geef. BuitenSportWinkel.nl is een bedrijf welke advies en service voorop stelt, de verkoop vloeit daar uit voort.
Zo is het BuitenSportWinkel.nl Experience Centre buiten de gewone openingstijden ook te bezoeken op afspraak. Je hebt dan één op één Advies en Service.

In de volgende nieuwsbrief, waar ik natuurlijk nog niet al te veel over los kan laten, zal ik aandacht besteden aan een nieuwe online winkel welke op korte termijn het levenslicht zal zien. Deze winkel is speciaal voor de mensen die juist wel opzoek zijn naar de beste koopjes, mooie aanbiedingen, de zeldzaamste acties en het hele jaar door uitverkoop. Onder het moto “Zo kan het ook!”

Geïnteresseerd in mijn nieuwsbrief? Meld je dan aan op de website (rechts vind je een button “NIEUWSBRIEF”) of stuur een berichtje met jouw e-mailadres. Je later weer afmelden kan eenvoudig door de “Unsubscribe button” onderaan iedere nieuwsbrief. Maar ik zal ten alle tijden trachten de nieuwsbrief dusdanig interessant te houden dat deze button werkloos zal toezien hoe jij geniet van de verhalen en adviezen.


ENJOY! 
John Paul Doolhoff




Geen opmerkingen:

Een reactie posten